097 642 08 62

102school@ukr.net

вул.Сонячна,10, м.Кривий Ріг, 50102

08:00 - 16:30

ПН - ПТ

logo

(0564)22-01-06

102school@ukr.net

вул.Сонячна,10, м.Кривий Ріг, 50102

08:00 - 16:30

ПН - ПТ

Педагогічні ради

          Сучасні методи та інноваційні технології запроваджуються в навчальний процес з метою підвищення рівня знань, інтересу до навчання, розвитку  творчої особистості. збереження і розвитку творчого потенціалу людини, а також її всебічного розвитку. Нові педагогічні технології – це педагогічна діяльність, що максимально реалізує в особі принципи навчання, виховання і розвитку особистості з метою забезпечення кінцевих результатів. 

          В основі будь-яких педагогічних технологій передбачено окрему  особистість здобувача освіти.

          Саме цим головним питанням приділялась  увага під час педагогічної ради «Нові підходи  до організації  освітнього  процесу, підвищення якості освіти».

           В ході проведення педагогічної ради вчителі мали змогу ознайомитись з сучасним  та дієвими формами роботи, практично відпрацювати навички роботи з різноманітними   новітніми технологіями навчання, отримати неоціненний досвід та підвищити свій фаховий рівень.


 

Під час війни в пріоритеті для дітей безпека та психоемоційна стабільність. Тому навчання часом відходить на другий план. Відповідно, у дітей з’являються прогалини в знаннях, а вчителі намагаються втиснути шкільну програму в уроки без повітряних тривог. Саме  з метою забезпечення цілісного розвитку дитини, її фізичних, інтелектуальних і творчих здібностей шляхом виховання, навчання, соціалізації та формування необхідних життєвих навичок у закладі було проведено педагогічну раду на тему: «Освітні втрати та шляхи їх подолання».

       У ході педагогічної ради ми поговорили з педагогами, які знають, як наздогнати шкільну програму без стресу для себе та здобувачів освіти. Були надані  дієві поради по надолуженню  прогалин у навчанні, шляхи вирішення проблеми щодо відновлення програлин здобувачів освіти у навчанні. Також вчителі практично вирішували певні ситуаційні завдання, складали практичні поради щодо використання певних форм і методів для розвитку критичного мислення, способи спрощення подачі навчального матеріалу, пропонували та аналізували власні ідеї щодо вимірювання освітніх втрат.