Аналіз методичної роботи закладу за 2023/2024 навчальний рік та перспективи модернізації освітньої роботи на 2024/2025 навчальний рік
Сучасні методи та інноваційні технології запроваджуються в навчальний процес з метою підвищення рівня знань, інтересу до навчання, розвитку творчої особистості. збереження і розвитку творчого потенціалу людини, а також її всебічного розвитку. Нові педагогічні технології – це педагогічна діяльність, що максимально реалізує в особі принципи навчання, виховання і розвитку особистості з метою забезпечення кінцевих результатів.
В основі будь-яких педагогічних технологій передбачено окрему особистість здобувача освіти.
Саме цим головним питанням приділялась увага під час педагогічної ради «Нові підходи до організації освітнього процесу, підвищення якості освіти».
В ході проведення педагогічної ради вчителі мали змогу ознайомитись з сучасним та дієвими формами роботи, практично відпрацювати навички роботи з різноманітними новітніми технологіями навчання, отримати неоціненний досвід та підвищити свій фаховий рівень.
Під час війни в пріоритеті для дітей безпека та психоемоційна стабільність. Тому навчання часом відходить на другий план. Відповідно, у дітей з’являються прогалини в знаннях, а вчителі намагаються втиснути шкільну програму в уроки без повітряних тривог. Саме з метою забезпечення цілісного розвитку дитини, її фізичних, інтелектуальних і творчих здібностей шляхом виховання, навчання, соціалізації та формування необхідних життєвих навичок у закладі було проведено педагогічну раду на тему: «Освітні втрати та шляхи їх подолання».
У ході педагогічної ради ми поговорили з педагогами, які знають, як наздогнати шкільну програму без стресу для себе та здобувачів освіти. Були надані дієві поради по надолуженню прогалин у навчанні, шляхи вирішення проблеми щодо відновлення програлин здобувачів освіти у навчанні. Також вчителі практично вирішували певні ситуаційні завдання, складали практичні поради щодо використання певних форм і методів для розвитку критичного мислення, способи спрощення подачі навчального матеріалу, пропонували та аналізували власні ідеї щодо вимірювання освітніх втрат.
Аналіз методичної роботи закладу за 2022/2023 навчальний рік та перспективи модернізації освітньої роботи на 2023/2024 навчальний рік
З метою розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти у закладі освіти, постійного підвищення якості освітньої діяльності, використання системного підходу до здійснення моніторингу на всіх етапах освітнього процесу відбулася педагогічна рада на тему: «Результати самооцінювання закладу освіти» під час якої було проведено детальний аналіз анкетувань педагогічних працівників, здобувачів освіти та їх батьків; зроблено висновок про результати самооцінювання освітніх і управлінських процесів; надано рекомендації щодо вдосконалення діяльності закладу освіти за результатами самооцінювання за напрямами «Освітнє середовище», «Система оцінювання здобувачів освіти», «Педагогічнв діяльність педагогічних працівників», «Управлінські процеси».
Аналіз методичної роботи закладу за 2021-2022 навчальний рік та перспективи модернізації освітньої роботи на 2022-2023 навчальний рік
У сучасних умовах велике значення надається якості шкільної освіти, підвищенню рівня знань та розвитку ключових компетентностей.
Компетентнісний підхід, який акцентує увагу на результативності освіти, полягає не в певній сумі придбаних здобувачів освіти знань або кількості засвоєної інформації, а в здатності знань, досвіду, цінностей і ставлення, що можуть цілісно реалізуватися на практиці “забезпечити особисту реалізацію та життєвий успіх протягом всього життя”.
Інтеграційні процеси, які відуваються в сучасній освіті, актуалізують використання в педагогічному процесі сучасних технологій і активних форм навчальної взаємодії.
З метою творчої реалізації завдань науково-методичної проблеми закладу вчителі ділились своїм набутим досвідом під час педагогічної ради:
“Про діяльність педагогічного колективу щодо творчої реалізації завдань науково-методичної проблеми закладу, пов’язаною зі змістом обласного науково-методичного проєкту “Педагогічні стратегії розвитку самоефективності особистості в освітньому просторі Нової української школи”” за такими напрямками:
– освітні тренди при викладанні дисциплін;
– формування ключевих компетентностей;
– засоби та інструментарій дистанційного навчання;
– формуюче оцінювання як ефективний способ підвищення досягнень здобувачів освіти;
– медійна грамотність як компонент формування критичного мислення;
– розвитк досліднецьких навичок здобувачів освіти у початковій школі;
– соціально-емоційне та етичне навчання;
– інтегрований підход до викладання дисциплін.
Також вчителі набули практичних навичок роботи на платформах eTwinning, LearningApps.org, Zoom,EdEra, розширили знання по використанню можливостей соціальної мережі Facebook та були залучені до анкетування щодо здійснення формуючого оцінювання.
Аналіз методичної роботи закладу за 2020-2021 навчальний рік та перспективи модернізації освітньої роботи на 2021-2022 навчальний рік
Підсумки методичної роботи школи в 2021-2022 навчальному році
Останні коментарі