КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ У СИСТЕМІ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ:
ОЦІНЮВАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ 1 – 4 КЛАСІВ (наказ МОНУ від 13.07.2021 р. № 813 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти»).
ОЦІНЮВАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ (назак МОНУ ві 02.08.2024 р. № 1093 “Про затвердження рекомендації щодо оцінювання результатів навчання”
З метою організації оцінювання результатів навчання учнів 5 – 9 класів закладів загальної середньої освіти, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти затверджено рекомендації щодо оцінювання результатів навчання здобувачів освіти відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти.
У цих рекомендаціях окреслено підходи до оцінювання результатів навчання учнів 5-9 класів, які здобувають освіту відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від З0 вересня 2020 року № 898.
✔ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо оцінювання результатів навчання здобувачів освіти відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти
✔ Додаток 1
ЗАГАЛЬНІ КРИТЕРІЇ оцінювання результатів навчання здобувачів освіти відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти
✔ Додаток 2
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗА ОСВІТНІМИ ГАЛУЗЯМИ результатів навчання здобувачів освіти відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти
– МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ
– МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ (ІНОЗЕМНІ МОВИ)
– МАТЕМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ
– ГРОМАДЯНСЬКА ТА ІСТОРИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ
– ПРИРОДНИЧА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ
– ІНФОРМАТИВНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ
– СОЦІАЛЬНА ТА ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ
– ТЕХНОЛОГІЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ
– МИСТЕЦЬКА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ
– ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ “ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА”
ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ БАЗОВОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ: ( наказу МОНУ від 05.05.2008 р. № 371; Державний стандарт базової середньої освіти, затверджений постановою КМУ від 23.11.2011 № 1392.)
ключові та предметні компетентності; наскрізні вміння; ціннісні ставлення.
Критерії, правила і процедури оцінювання діяльності педпрацівників закладу
АТЕСТАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ (наказ МОН № 930 від 06.10.2010 «Про затвердження Типового положення про атестацію педагогічних працівників», № 1135 від 08.08.2013 р «Про затвердження Змін до Типового положення про атестацію педагогічних працівників»)
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДПРАЦІВНИКІВ (наказ МОН №36 від 15.01.2018 р. «Про затвердження Типової освітньої програми організації і проведення підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладами післядипломної педагогічної освіти»)
СЕРТИФІКАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ (Положення “Про сертифікацію педагогічних працівників”, затверджене постановою КМУ №1190 від 27.12.2018 р.).
Про затвердження професійного стандарту за професіями “Вчитель початкових класів ЗЗСО”, “Вчитель ЗЗСО”, “Вчитель з початкової освіти (з дипломом молодшого спеціаліста)” (Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 23.12.2020 №2736)
Критерії, правила і процедури оцінювання діяльності керівника закладу
АТЕСТАЦІЯ. ЗМІНИ ДО ТИПОВОГО ПОЛОЖЕННЯ ПРО АТЕСТАЦІЮ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ (НАКАЗ МОН ВІД 08.08.13 р. № 1135)
ПОВНОВАЖЕННЯ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ (СТАТТЯ 26 ЗУ «ПРО ОСВІТУ»)
ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ ПРО КОНКУРС НА ПОСАДУ КЕРІВНИКА ДЕРЖАВНОГО, КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ (НАКАЗ МОН УКРАЇНИ 28.03.2018 р. № 291).
ПРОФЕСІЙНИЙ СТАНДАРТ КЕРІВНИКА (ДИРЕКТОРА) ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ( наказ Мінекономіки від 17.09.2021 № 568-21).